- Jako Administrator Danych przywiązujemy szczególną uwagę do poszanowania prywatności klientów korzystających z usług Centrum odRODZENIA. W każdym momencie służymy wyjaśnieniami, dotyczącymi prywatności.
- Adres:
Centrum
Siedziba: ul. Konstantynowska 34, 94-303 Łódź
tel. e-mail: kontakt@centrum–odrodzenia.pl - W celu ochrony danych osobowych powierzonych nam przez klientów stosujemy odpowiednie środki organizacyjne i techniczne. Żyjemy w dynamicznie zmieniającym się świecie, więc zobowiązujemy się, że stosowane przez nas zabezpieczania będą systematycznie przeglądane, tak by prawa lub wolności klientów nie były zagrożone.
- Nigdy nie przekroczymy granic wyznaczonych nam przez zgodę klientów czy przepisy prawa. Przetwarzanie odbywać się będzie zawsze na zasadach przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Poz. 1000).
- Danych zebranych od klientów Centrum odRODZENIA nie wykorzystamy bez ich wiedzy i zgody w innym celu i na pewno nie przekażemy ich nikomu bez wyraźnej dyspozycji, chyba, że przepisy prawa będą stanowić inaczej. W ograniczonym zakresie możemy je udostępnić m.in. dostawcom usług teleinformatycznych, firmom kurierskim, pocztowym tylko po to, by zrealizować usługi. Danych nie będziemy przekazywać poza teren Unii Europejskiej.
- W każdym przypadku klient ma prawo dostępudo swoich danych osobowych, ich kontroli, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
- Każdorazowo od woli klientów będzie zależało, ile danych nam przekażą w rozmowie i jakimi metodami będziemy się kontaktować. Od decyzji klientów zależy zatem zakres danych jakie przetwarzamy. Minimalny zestaw danych to: imię i nazwisko, płeć, data urodzenia, telefon kontaktowy, uwarunkowania zdrowotne, preferencje żywieniowe, rozkład dnia codziennego, adres email.
- Propozycje od firm współpracujących, mające na celu dostarczenie klientom informacji, próbek produktów, umożliwiają przekazanie informacji handlowej tylko tym klientom, którzy wyrazili na to wyraźną zgodę. Niewykluczone, że zorganizujemy jakiś konkurs.
- Osobom, które zechcą pomóc nam budować wizerunek godnego polecenia centrum i zdecydują się przekazać nam zdjęcia z: kuracji dietetycznej przed i po, zdjęcia uczestnictwa w szkole rodzenia, chętnie z nich z skorzystamy, ale tylko w takim zakresie, na jaki klienci udzielą zgody.
- Jako przedsiębiorcy musimy przetwarzać dane klientów w celu wypełnienia obowiązków podatkowych.
- Korzystając z programów partnerów klienci mogą być poproszeni o okazanie dokumentu w celu ustalenia tożsamości i naliczenia rabatów od cen usług – to obowiązki narzucone umowami współpracy.
- Dane klientów będziemy przetwarzać tak długo, jak zechcą być z nami i do czasu, aż rozliczymy się z wzajemnych zobowiązań.
- W czasie przetwarzania używamy technologii. Analizujemy skład ciał i układamy diety, używając oprogramowania. W czasie tego procesu stosujemy anonimizację, bo dbamy o poufność danych. Cenimy sobie kontakt osobisty, dlatego nie zamierzamy stosować profilowania.
Magdalena Mikołajczyk
Marta Zarębska